Home Staging

Co to jest?

Home Staging to profesjonalne przygotowanie nieruchomości do sprzedaży lub wynajmu.

Usługa ta łączy w sobie dekorowanie wnętrza z działaniami marketingowymi, w taki sposób, aby podnieść wartość transakcyjną nieruchmości, a co za tym idzie, sprzedać lub wynająć drożej i szybciej.

Dla kogo?

Z Usług Home Stagingu najczęściej korzystają:

  • Prywatni właścieciele mieszkań na sprzedaż lub wynajem
  • Właściciele objektów turytycznych
  • Inwestorzy i firmy zarządzające najmem
  • Pośrednicy nieruchomości

Podstawową zasadą Home Stagingu jest wydobycie najlepszego potencjału wnętrza, przy uzyciu jak najmniejszych nakładów finansoych.

Dzieki temu nieruchomość po metamorfozie staje się atrakcyjna dla oglądających, a to przekłada się bezpośrednio na skuteczność transakcji.

skorzystaj z home stagingu, jeśli…

R

Chcesz uzyskać jak największy zysk ze sprzedaży nieruchomości

R

Zależy Ci na szybkiej sprzedaży lub wynajmie nieruchomości

R

Próbowałeś  samodzielnie dokonywać zmian, ale nie przyniosły efektu

R

Wiesz, że Twoja nieruchomość wymaga zmian przed sprzedażą ale nie masz czasu aby się tym zajmować

JAK WYGLĄDA HOME STAGING?

ANALIZA NIERUCHOMOŚCI

To pierwszy krok w przygotowaniu nieruchomości do transakcji.

Niezależnie od tego, czy potrzebujesz wyłącznie wskazówek eksperta, bo wszystko będziesz organizować sam, czy też cchesz większość prac zlecić profesjonaliście – zawsze zaczynamy od analizy nieruchomości i sporządzenia wytycnych.

Czego się możesz spodziewać po tym etapie?

  • poznasz przyczyny problemów ze sprzedażą lub wynajmem swojej nieruchomości oraz dowiedzieć się, jak temu zaradzić,
  • podpowiem Ci, jakie zmiany są konieczne w Twoim mieszkaniu, co można wykorzystać z tego co już masz, na czym możesz zaoszczędzić oraz w co warto zainwestować, żeby zyskać na transakcji jak najwięcej.
  • otrzymasz podsumowanie głównych wytycznych, zbiór inspiracji dla omawianych pomieszczeń oraz checklistę koniecznych prac do wykonania
  • dowiesz się, jaką strategię wynajmu lub sprzedaży wybrać i kto jest odpowiednią grupą docelową dla Twojej nieruchomości

Jak to wygląda w praktyce?

1. Uzupełniasz formularz Home stagingowy i w ciągu 48 godzin otrzymujesz ofertę Home Stagingową z podanymi cenami i dostępnymi terminami spotkań.

2. Dokonujesz zakupu pierwszego etapu, czyli Analizy i rezerwujesz termin spotkania.

3. Ja przygotowuję rozeznanie dotyczące Twojej nieruchomości, zbieram informacje dotyczące cen na rynku, lokalizacji, najlepszej grupy docelowej, ustalam zakres zmian w nieruchomości oraz przygotowuję plan działania.

4. Spotykamy się online lub stacjonarnie (Rzeszów) i omawiamy wszystko. Podczas spotkania trwającego około 1 godziny, dowiesz się, jak najlepiej przygotować swoją nieruchomość do sprzedaży/wynajmu. 

5. Po spotkaniu otrzymasz podsumowanie głownych wytycznych oraz zestaw inspiracji abyś dokładnie wiedział, jaki efekt powinieneś ostatecznie uzyskać. 

Po takiej analizie możesz juz dalej działać samodzielnie i przygotować swoją nieruchomość tak, aby podnieść jej atrakcyjność w oczach nabywców.

Jeśli jednak uznasz, że potrzebujesz dodatkowego wsparnia, możesz skorzystać z dodatkowych usług, jak przygotowanie dokładnej listy zakupowej, pomoc w stylizacji czy sesja zdjęciowa. Wybór zakresu Home Stagingu należy do Ciebie.

 

Analiza nieruchomości – cennik:

497 zł dla mieszkań do 60 m2 

697 zł  dla mieszkań od 60 do 80 m2 

indywidualna wycena dla mieszkań powyżej 90m2 oraz domów

 

*Uwaga analiza ze spotkaniem stacjonarnym możliwa w granicach Rzeszowa i okolic (do 20km). 

PROJEKT ZAKUPOWY

Lista zakupów, która mieści się w ustalonym budżecie + cenne wskazówki.

Ja wybieram za Ciebie wszystkie produkty i przygotowuję dokładną listę z podanymi cenami, linkami i adresami do sklepów oraz  zdjęciami produktów do kupienia. Ty oszczędzasz czas na przeszukiwaniu dziesiątek sklepów i nie musisz martwić się tym, czy aby na pewno wszystko jest dobrze dobrane.

Dodatkowo, w notatkach dotyczących każdego z przedmiotów do kupienia, opisuję dokładnie gdzie i w jaki sposób ustawić daną rzecz. Dzięki temu unikniesz ciągłego przestawiania przedmiotów i szukania dla nich najlepszego miejsca.

W zależności od Twoich potrzeb lista zakupowa może zawierać wyłącznie dekoracje, ale możesz też skorzystać z pomocy w doborze konkretnych mebli, a nawet mateiałów wykończeniowych, jak np. tapety.

Cena projektu zakupowergo ustalana jest indywidualnie, w zależności od zakresu listy zakupowej.

PRACE REMONTOWE I NAPRAWCZE

Po opracowaniu planu zmian, czas na działanie. Na tym etapie przeprowadzanie są:

  • odgracanie i sprzątanie
  • drobne naprawy (np. naprawa cieknącego kranu, wymiana żarówek, uszczelek itp.) ,
  • drobne lub większe prace remontowe ( np. malowanie ścian, dołożenie lub wymiana płytek, a jeśli to konieczne, wymiana drzwi lub podłogi)

Dzięki wcześniejszym wytycznym, będziesz dokładnie wiedział, jaki prace nalezy wykonać. Wszystko możesz organizować samodzielnie, ale jeśli uznasz, że tego potrzebujesz, możeż skorzystać z pomocy również w tym zakresie.

Co mogę dla Ciebie zrobić:

  • organizacja osób do transportu  mebli oraz sprzątania
  • pomoc w znalezieniu fachowców do drobnych prac remontowych
  • pełna organizacja oraz doglądanie ekipy remontowej podczas prac

Ceny usług ustalacje indywidualnie, w zalezności od zakresu prac, które chcesz zlecić.

STYLIZACJA

Stylizacja to najprzyjemniejsza (choć wcale nie najłatwiejsza) część całego procesu. To właśnie teraz najlepiej widać efekty całej metamorfozy. Tak jak w poprzednich etapach, możesz robić to samodzielnie, na podstawie wytycznych z konsultacji, lub notatek z listy zakupowej.

Jeśli jednak wolisz w tym czasie zająć się innymi sprawami (stylizacja może zająć od kulku godzin do nawet w dni) lub po prostu nie chcesz popsuć całego efektu poepełniając jakiś błąd na tym etapie, to mogę Ci pomóc także tym zakresie.

Jakie usługi proponuję:

 

  • Zrobienie zakupów dekoracji i mebli. Po przekzaniu budżetu na zakupy, zajmę się zamówieniami oraz jeżdżemiem do sklepów i przywożeniem dekoracji na miejsce (dekoracje z listy zakupowej oraz drobne meble).
  • Stylizacja mieszkania. Niezależnie od tego, czy zakupy wejdą w zakres moich usług, czy też zrobisz je samodzielnie, moge przyjechać na miejsce po to, aby ustawić wszystko tak, jak należy. Rozpakuję wszystkie elementy, powieszę grafiki, zasłony, poukładam dekoracje na regałach itd.
  • Dostaniesz także cenne wskazówki, na co zwrócić uwagę podczas kolejnego etapu, czyli sescji zdjęciowej.

Cena usługi stylizacji i zakupów zależy od zakresu – ilości elementów do zakupu i ustawienia oraz czasu potrzebnego  na wykonanie usługi.

SESJA ZDJĘCIOWA

Nawet najpiękniejsze mieszkanie można „zepsuć” złymi zdjęciami.

Dlatego zawsze zalecam wykonanie zdjęć przez profesjonalistę.  Takie fotografie podkreślą klimat mieszkania i napewno zwrócą uwagę oglądających.

Współpracuję z zaufanymi fotografami wnętrz, dlatego mogę po prostu przekazać Ci kontakty lub uzyskać dla Ciebie korzystne rabaty, a nawet zorganizować całą sesję zdjęciową od A do Z .

OGŁOSZENIE

Na stworzenie dobrego ogłoszenia trzeba czasami zarezerwować nawet kilka godzin.

Dlaczego?  Bo tekst w ogłoszeniu to  (oprócz zdjęć) pierwsza możliwość kontaktu oglądającego z mieszkaniem.  Zdarza się, że w ofercie jest mnóstwo pięknych zdjeć ale brakuje podstawowych danych istotnych dla kupującego, a to może być podowem odrzucenia oferty już na starcie. 

Dlatego jeśli nie masz czasu na dopracowanie idealnego ogłoszenia lub nie wiesz jakie informacje powinny się z nim znaleźć, mogę wesprzeć Cię w tym zakresie.

Dla mieszkań po moim Home Stagingu oferuję BONUS – PDF ze wskazówkami, jak napisać ogłodzenie, które przyciągnie nabywców.

Zobacz, co mówią o mnie klienci

Agata Machowicz
2024-04-20
Pełen profesjonalizm, bardzo trafiony projekt :) Polecam serdecznie!
Piotr O
2023-07-28
Znakomita współpraca zarówno w fazie tworzenia projektu, jak i w fazie realizacji. Znakomite pomysły i wyczucie potrzeb klienta. Bardzo dobry kontakt, otwarcie na sugestie i zwykła ludzka serdeczność i życzliwość. Polecam
Agata Baran
2022-11-10
Z MSD współpracowałam podczas remontu mieszkania, całkowita zmiana aranżacji. Byłam zaskoczona profesjonalnym i indywidualnym podejściem do zadania. Mam wrażenie, że Pani Marzena lepiej wiedziała jaki efekt chce uzyskać niż byłam jej w stanie przekazać ;) Jestem zachwycona i na pewno z całego serca polecam ;).
Balonowa Fotka
2022-11-07
Bardzo owocna współpraca z Panią Marzenką. Miałam wrażenie, że wręcz czyta mi w myślach i szybciutko wszystkie inspiracje przenosi na grunt wnętrz. Zdecydowanie polecam i sama skorzystam z usług jeszcze nie raz. Pozdrawiam!
joanna matys
2022-11-03
Serdecznie polecam Panią Marznę, w pełni profesjonalna i zaangażowana na każdym etapie projektu. Uważnie słucha oczekiwania klientów i projektuje funkcjonalne i klimatyczne mieszkania. W kontakcie bardzo miła i pomocna.

To co, działamy?

Uzupełnij krótki formularz, a otrzymasz szczegółową ofertę w ciągu 48 godzin. W tym celu podaj kilka informacji na temat inwestycji, takich  jak: rodzaj usługi, z jakiej chcesz skorzystać, lokalizacja, typ nieruchomośći,  zdjęcia itd.

W odpowiedzi otrzymasz szczegółową ofertę z podanymi cenami i  terminami.

Wycena indywidualna jest całkowicie bezpłatna i niezobowiązująca.

Nie trać więcej czasu i pieniędzy na utrzymywanie swojej nieruchomości na rynku.

Znajdź nabywcę szybciej i sprzedaj lub wynajmij drożej!

Najczęściej zadawane pytania

Jak technicznie wygląda konsultacja online?

Spotkania online oddbywają się za pomocą platformy Google Meet. W dniu spotkania dostaniesz e-mail z linkiem, który umożliwia dołączenie do spotkania. Aby dołączyć do spotkania, wystarczy kliknąć na otrzymany link i zalogować się na swoje konto Google, a następnie postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie. Możesz to zrobić zarówno z komputera stacjonarnego, laptopa jak i telefonu. Pamiętaj, aby mieć dostęp do mikrofonu i kamery na urządzeniu z którego będziesz korzystać.

W razie potrzeby możemy też skorzystać z innych platform, jak Skype  lub Zoom.

Jak wygląda konsultacja stacjonarna?

W ustalonym dniu przyjeżdzam do inwestycji, którą chcesz sprzedać/wynająć. Omawiam i analizuję każde pomieszczenie po kolei, a na końcu odpwowiadam na ewentualne pytania. W ciągu 24 godzin po naszym spotkaniu wysyłam Ci podumowanie w formie notatek i inspiracji.

W jakich godzinach przeprowadzane są konsultacje?

Spotkania online oraz konsultacje stacjonarne organizuję w dni robocze, w godzinach między 10:00 a 15:00.  W wyjątkowych sytuacjach możemy zorganizować spotkanie w  późniejszych godzinach (do ustalenia podczas wyboru terminu).

Jak wyglądają płatności za Home Staging?

Konsultacja opłacana jest w dniu rezerwacji terminu. Po ustaleniu rerminu, dostaniesz ode mnie bezpośredni link do sklepu, gdzie w łatwy sposób możesz wykupić konsultację.

Opłaty za kolejne usługi ustalane są indywizualnie, w zalezności od zakresu usług z jakich będziesz chiał skorzystać.  Wszystkie opłaty dokonywane są przelewem, a do każdej sługi wystawiana jest faktura.

Czy godzina wystarczy, aby wszystko omówić?

Godzina to zdecywoanie wystarczający czas na omówienie koniecznych zmian.  Dzięki temu, że większość informacji dostaję od Ciebie wcześniej w formularzu, nie muszę już tracić czasu na zadawanie podstawowych pytań i omawianie róznych rozwiązań. Wszystko mam przygotowane wcześniej.

Na spotkaniu wykorzystujemy czas w bardziej efektywny sposób – rozmawiamy o konkretach lub odpowiadam na dodatkowe pytania.

Czym Home Staging różni się od projektu wnętrz?

Przede wszystkim nastawieniem na grupę docelową. W projektowaniu wnętrz chodzi to, aby stworzyć wnętrze dopasowane do Ciebie. W Home Stagingu skupiamy się na kimś innym – na docelowym właścicielu mieszkania. Ponadtwo w Home Staginu wykorzystujemy możliwe jak najmniejsze środki fionansowe, wykorzystując maksymalnie to, co się da. Innymi słowy: nie robimy demolki bez potrzeby 😉 Pokazujemy za to potencjał mieszkania i działamy na wyobraźnię i zmysły przyszłego nabywcy tak, aby poczuł że to mieszkanie jest stworzone dla niego (a co za tym idzie, był w stanie zapłacić za nie więcej).

Jak zapamiętam te wszystkie wytyczne po konsultacji....?

Na konsultacji napewno dostaniesz mnóstwo wskazówek, porad i wytycznych. Nie musisz się jednak martwić o to, że po spotkaniu połowę z tego zapomnisz, bo w ciągu kulku godzin po jego zakończeniu, ptrzymasz ode mnie podsumowanie najważniejszych wytycznych Home Stagingowych wraz z zestawem inspiracji.

    Co, jeśli proponowane zmiany będą zbyt kosztowne?

    Jeszcze przed spotkaniem ustalamy jakim budżetem dysponujesz i ile pieniędzy chcesz przeznaczyć w Home Staging. Pamiętak, że Home Staging to nie jest bezzwrotny wydatek ale INWESTYCJA –  rrobisz to wszystko po to, aby ostatecznie zarobić więcej.

    Uwaga! Nawet jeśli nie dysponujesz żadnym budżetem i  nie chcesz wydać na zmiany ani złotówki, pokażę Ci co można wyczarować z tego co już masz. A na pewno coś można! 🙂

    Jaką mam pewność, że wszystkie propozycje trafią w mój gust?

    Nie masz tej pewności 😉 Zmiany w mieszkaniu niekoeniecznie muszą trafić w Twój gust. Najważniejsze, aby trafiły w gust osoby, która tam zamieszka. Oczywiście, to Twoje mieszkanie i nie zrobię niczego na co nie wyrazisz zgody, jednak zawsze podkreślam – to, jak mieszkamy na co dzień i co nam się podoba, a to, czego oczekują kupujący, to czasami zupełnie inne bajki. Dlatego w pierwszej kolejności skupiamy się na grupie docelowej, czyli nbywcach, do których chcemy dotrzeć i tworzymy takie mieszkanie, które będzie „mówiło ich językiem”.

    Co, jeśli zastosowanie wszystkich wskazówek okaże się za trudne i to wszystko mnie przerośnie?

    Podczas współpracy poprowadzę Cię krok po kroku przez cały proces. 

    Zaczynamy od konsultacji, po których już możesz próbować działać samodzielnie. Jeśli jednak w pewnym momencie będziesz potrzebować wsparcia – możesz skorzystać z moich usług również na dalszych etapach procesu. Ostatecznie mogę pomóc Ci w organizacji wszystkiego, jak i poszczególnych prac, np. tylko w liście zakupowej, czy przygotowaniu do sesji zdjęciowej.

    Czy można przełożyć ustalony wcześniej termin spotkania na inny dzień?

    Tak. Zarezerwowane wczesniej spotkanie można przełożyć na inny dzień – ważne jednak abyś dał mi o tym znać najpóźniej 1 dzień wcześniej.

    Odbierz wycenę 

    Uzupełnij krótki formularz, a otrzymasz szczegółową ofertę w ciągu 48 godzin. W tym celu podaj kilka informacji na temat inwestycji, takich  jak: rodzaj usługi, z jakiej chcesz skorzystać, lokalizacja, typ nieruchomośći,  zdjęcia itd.

    W odpowiedzi otrzymasz szczegółową ofertę z podanymi cenami i  terminami.

    Wycena indywidualna jest całkowicie bezpłatna i niezobowiązująca.

    Skontaktuj się ze mną